loading...

سلام پرواز | تورهای ارزان لحظه آخری

بازدید : 92
شنبه 6 فروردين 1401 زمان : 13:13

حالا وقت این رسیده تا کوله بار سفرتان را آماده کنید و با هم به قسمت جنوبی کشورمان و جزیره های بی نهایت زیبا و خیره کننده آن یعنی جزیره کیش برویم ، این جزیره سرسبز که در واقع یکی از جزایر خلیج فارس است در شهری بی نظیر و بی همتا به نام بندر لنگه که در استان هرمزگان می باشد قرار گرفته است و همان طور که می دانید کیش تنها جزیره ای موجود در کشورمان و در نزدیکی خلیج فارس نیست و اگر مایل بودید می توانید بعد از این که از کیش و جاذبه های خیره کننده اش دیدن کردید از جزیره های دیگر خلیج فارس چون جزیره معروف کیش ، جزیره ابوموسی ، جزیره هندورابی ، جزیره هنگام ، جزیره میر مهنا ، جزیره سه دندون ، جزایر تنب کوچک و بزرگ ، جزیره شیف ، جزیره خارکو ، جزیره فارسی و .... نیز دیدن کنید. خوب است بدانید که بعضی از این جزایر مسکونی و بعضی دیگر غیر مسکونی می باشند اما باز هم با وجود این همه جزیره در خلیج فارس که تعداد آن ها به 41 عدد می رسد سفر به جزیره کیش می تواند بسیار متفاوت تر باشد و این امر خود از دلایل بسیاری برخوردار می باشد که به یکی از این دلایل می توان به وجود درصد بسیار بالایی از اکسیژن در این جزیره اشاره کرد و باید گفت در واقع به همین دلیل است که اکثر افرادی که در این جزیره زندگی می کنند کمتر دچار احساس کسالت و یا خواب آلودگی می شوند و شاید به همین دلیل است که وقتی با تور کیش همسفر می شوید اصلا احساس خستگی نمی کنید و ضمنا شاید جالب باشد که بدانید این جزیره توانسته در حدود 90 کیلومتر از مساحت ایران را به خود اختصاص دهد.

تور کیش

اطلاعات مهم جزیره کیش


جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس میباشد که با بیش از 90 کیلومتر مربع وسعت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران قرار گرفته است. طول جزیره کیش در حدود 12 کیلومتر از جهت مشرق تا مغرب و عرض آن 7 کیلومتر و مساحت آن 90 کیلومتر مربع است بوده و 120 قدم از سطح دریا ارتفاع دارد. ارتفاع وسط جزیره از اطرافش بیشتر میباشد، اما ارتفاع اطراف کیش از سطح آب در بعضی نقاط از یک متر هم کمتر است. ضمنا در قسمت شمالی جزیره آب زیرزمینی ‌اش شیرین بوده و نیز باغ‌ های نخل خرما در کیش به وفور دیده می شود. همچنین جزیره کیش یکی از جزایر توریستی در خلیج فارس بشمار رفته که در استان هرمزگان در جنوب ایران میباشد. این جزیره بکر و زیبا به طور سالانه یک میلیون و 700 هزار گردشگر را میزبانی می کند و جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال 1390 انجام شده حدود 24819 نفر بوده است. جالب است بدانید که به شهروندان کیش، کیشوند نیز می گویند و نژاد مردم اینجا در اصل بومی های کیش از نژاد دراویدی، نوردیک، سامی و سیاهپوست را شامل می شود؛ البته امروزه شمار مهاجران نیز در کیش زیاد شده است.

  • زبان: فارسی و عربی
  • کد کیش: 076
  • فاصله هوایی از تهران: 1052 کیلومتر
  • فاصله زمینی از تهران: 1600 کیلومتر
  • مدت سفر زمینی: حدود 20 ساعت
  • مدت سفر هوایی: 1 ساعت و 40 دقیقه

نقشه گردشگری کیش

نقشه گردشگری کیش

قیمت تور کیش


قیمت تور کیش به عوامل بسیار متعددی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت و... ارتباط مستقیمی دارد و این مژده را به شما بدهیم که میتوانید برای تجربه سفری مقرون به صرفه و ارزان تورهای مسافرتی و لحظه آخری کیش را از طریق وب سایت ما رزرو نمایید و همچنین نگران قیمت تور کیش هم نباشید چون مجموعه سلام پرواز با ارائه تور لحظه آخری کیش و تور ارزان قیمت این مقصد در تعطیلات و پیک سفر، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و در ضمن ما قیمت های عالی برای متنوع ترین تورهای کیش را به شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور مسافرتی به مقصد کیش را داشته باشید و نیز قیمت تور کیش با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور کاملا متغیر محاسبه می شود و شما به راحتی برای رزرو تور این مقصد می توانید با مشخص نمودن تور کیش و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده در بالای همین صفحه، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

قیمت تور کیش

تور کیش ارزان


موارد بسیاری هستند که در ارزان بودن تور کیش تاثیر می گذارند و اینکه توجه به قیمت هتل یکی از همین موارد است که قطعا گردشگرانی که به سراغ هتل داریوش و ... می روند، اما بدانید که هزینه متفاوتی بین هتل های رده های متوسط و هتل های لاکچری کیش می باشد پس انتخاب مناسب محل اقامت تاثیر بسزایی در قیمت تور شما دارد و موضوع بعدی اینه که برای خرید تور کیش ارزان به فصل سفر هم دقت داشته باشید. به طور مثال، اگر در فصل کم مسافر و در اصطلاح لو سیزن اقدام به خرید تور کیش کنید، می توانید تور لحظه آخری کیش را به راحتی خریداری نمایید. این زمان، مصادف با فصل اردیبهشت تا آخر تابستان می باشد. تابستان فصل ارزان کیش محسوب می شود و در این زمان نه تنها بلیط لحظه آخری کیش بیشتر می شود؛ بلکه قیمت هتل کیش کاهش می یابد. اما بهترین زمان برای سفر به کیش، فصل انتهای پاییز تا اوایل بهار پیشنهاد می شوند. نه تنها خدمات ارائه شده در تور کیش بهتر خواهد بود؛ بلکه آب و هوا نیز مساعدتر و مطبوع است.

تور کیش ارزان

تور کیش لحظه آخری


قیمت تور لحظه آخری کیش بسته به زمان سفر، هتل های تور کیش، نوع پرواز و خدماتی که در تور مورد نظر ارائه می‏‎ شود و… بستگی دارد. هتل‌ های کیش آن قدر متنوع و مجهز هستند که با هر سلیقه و هر توان مالی می‌ توانید گزینه مورد نظر خودتان را برای اقامت پیدا کنید. در تور کیش شما جدا از اینکه از دریای نیلگون خلیج فارس و دیگر جاذبه‎ های طبیعی این جزیره لذت خواهید برد؛ می‎ توانید از وجود تفریحات آبی فوق ‎العاده شگفت انگیز، هتل‎ های لوکس، رستوران‎ های لاکچری و مراکز خرید متنوع نیز لذت ببرید. تور کیش لحظه آخری مناسب مسافرانی است که چمدان به دست هستند چرا که این تورها 2 الی 3 روز مانده به شروع تور به مسافران ارائه می شود و چندان وقتی ندارید برای اینکه راهی شوید و همین موضوع باعث شده است که گاها تا 50 درصد تخفیف می خورد. این را هم بدانید که کیفیت این تورها هیچ تفاوتی با تور مسافرتی سیستمی ندارد ولی با وجود تور لحظه آخری کیش برای کسانی که به دنبال سفر ارزان تر هستند، بسیار مناسب است.

تور هوایی کیش از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟


روزانه ده ها پرواز از فرودگاه‌های کشور به مقصد جزیره کیش انجام می‌شود. از جمله فرودگاه‌های مهمی که به مقصد کیش پرواز دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تور کیش از تهران، ارزان و لحظه آخری


روزانه به طور میانگین 40 پرواز از ایرلاین های مختلف، فرودگاه مهرآباد تهران (THR) را به مقصد فرودگاه کیش (KIH) ترک می‌کنند. این پروازها در ساعات مختلفی برقرار می‌شوند. حجم بالای پرواز کیش از تهران باعث شده تا امکان تهیه بلیت پرواز چارتر کیش و رزرو تور کیش از تهران ارزان و لحظه آخری، بیش از سایر شهرها باشد.

تور کیش از مشهد


فرودگاه مشهد (MHD) پس از تهران، رکورد انجام بیشترین تعداد پرواز را به مقصد جزیره کیش در اختیار دارد. به طوری که هر روز بیش از 20 پرواز این فرودگاه را به مقصد فرودگاه کیش ترک می‌کنند. تعدد پروازهای کیش از مشهد، این امکان رزرو تور کیش از مشهد با پرواز چارتری ارزان و لحظه آخری را میسر می سازد.


تور کیش از اصفهان


تور کیش از اصفهان یکی از تورهای پر طرفدار در میان مردم اصفهان است. به همین خاطر روزانه چند پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان(IFN) به کیش انجام می‌شود. اما پایین بودن تعداد پروازهای کیش از اصفهان، احتمال دسترسی به بلیط و تور لحظه آخری کیش از اصفهان را کم کرده است.


تور کیش از شیراز


روزانه حدود 3 الی 4 سورتی پرواز از فرودگاه شهید دستغیب شیراز (SYZ) به کیش برگزار می‌شود. البته تور کیش از شیراز به جهت فاصله کم این شهر تا بندرعباس مرکز استان هرمزگان، به‌ صورت زمینی با اتوبوس و قطار نیز امکان برگزاری دارد.


تور کیش از کرمان


فرودگاه کرمان(KER) با عنوان فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخته می شود. تقریباً هر هفته 2 تا 3 پرواز از کرمان به کیش وجود دارد. این تعداد پروازهای کیش سبب کم شدن احتمال لحظه آخری شدن تور کیش از کرمان شده است. البته تورهای لحظه آخری کیش از کرمان در ماه مبارک رمضان و اوایل مهر ماه امکان پذیر می باشد

بهترین زمان سفر به کیش


کیش آب و هوایی گرم و مرطوب را دارد و بیشترین دمای کیش 46 درجه و کمترین 16 درجه‌ سانتی گراد به ثبت رسیده است و میزان رطوبت در گرما در این مقصد بسیار بالاست و در ادامه جزیره کیش بزرگترین جزیره ایران درست در تنگه هرمز قرار دارد و اینکه این مقصد با شهر بندرعباس، بندر خمیر، جزیره لارک، جزیره هنگام، تنب کوچک و تنب بزرگ در همسایگی می باشد و نیز مساحت زیاد، تنوع آب و هوایی و پدیده‌ های طبیعی منحصر به فرد از ویژگی‌ های این سرزمین بشمار می رود و اینکه آب و هوای کیش در بیشتر اوقات سال گرم است و دمای بالای هوا و تابش مستقیم آفتاب آن شما را در سفر به جزیره حسابی برنزه خواهد کرد و اگر گرمایی هستید، فصل تابستان و اواخر بهار این جزیره را انتخاب نکنید و در عوض فصول پاییز و زمستان هوای کیش عالی و منحصر به فرد بوده و با یک پیراهن می ‌توانید در جزیره گردش کنید و کلی لذت ببرید و در آخر بهترین زمان سفر به جزیره زیبای کیش فصل پاییز و زمستان است، چونکه در اواخر فصل بهار و به‌ خصوص تابستان گرمای هوا و میزان رطوبت به حدی بالا میرود که برای گردشگران مناسب نیست و می ‌تواند از لذت سفر شما بکاهد.

بهترین زمان سفر به کیش

جاذبه های گردشگری کیش

  • شهر باستانی حریره | Harireh Ancient City


یکی از جاذبه های فوق العاده زیبا و گردشگری کیش، شهر باستانی حریره نام دارد و این شهر واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد و نیز این شهر قدیمی 800 سال قدمت و 120 هکتار وسعت را به خود اختصاص داده و جالبه بدونید حریره در زمان خود شهری بزرگ و آباد در این جزیره بوده و نیز دوران طلایی شهر حریره کیش از سال 367 تا 912 هجری قمری بوده است. پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش حتما از این جزیره دیدن نمایید.

شهر باستانی حریره

  • کشتی یونانی کیش | Greek Ship


شاید یکی از معروف ‌ترین و محبوب ترین جاهای دیدنی کیش " کشتی یونانی " آن باشد. کشتی یونانی قصه جالبی هم دارد، این کشتی زیبا که ساخت انگلستان و متعلق به یونان است، در سال 1345 در دریای کیش به گل نشست. جالبه بدونید که آن زمان یونانی‌ ها خیلی تلاش کردند که کشتی زیبا و لوکس ‌شان را نجات بدهند، اما ظاهرا ایرادات فنی خیلی جدی ‌تر از این حرف‌ها بود ؛ به همین دلیل نفت کشتی تخلیه شد و خودش در جزیره باقی ماند و امروزه تبدیل به یک جاذبه مهم شد. تصویر کشتی یونانی روی آب در زمان غروب آفتاب و البته شب ‌ها بسیار زیبا و تماشایی بوده خصوصا اگر اهل عکس انداختن هستید، این منظره را از اصلا دست ندهید.

کشتی یونانی کیش

  • آب انبار دوقلو کیش | Kish Island's Historical Cistern


یکی دیگر از دیدنی های کیش " آب انبار دوقلو " می باشد که این آب انبار در گذشته برای نگهداری و البته خنک نگه ‌داشتن آب مورد استفاده قرار میگرفته است. چرا که وجود بادگیرهایی به شکل خانه‌ های منطقه کویری باعث می‌ شده تا آب بهتر خنک شود. همچنین وجود دو گنبدی که در کنار هم در این آب انبار وجود دارد باعث شده که به آن دوقلو گفته شود. رفتن به آب انبار دوقلو کیش شما را به دنیایی متفاوت از بافت مدرن جزیره خواهد برد و به نوعی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم کیش هم آشنا می شوید.

  • شهر زیرزمینی کاریز | Kariz Underground City


شهر زیرزمینی کاریز با بیش از 10 هزار مترمربع مساحت امروزه با نام کاریز کیش شناخته می شود و دارای محبوبیت ویژه ای نزد مسافران تور کیش می باشد. کاریز در قدیم به معنای " قنات " بوده است. آب موجود در این قنات شیرین است و نیز اهالی جزیره از آن برای آشامیدن هم استفاده میکنند. این شهر قدیمی و زیبا یکی از جاهای دیدنی کیش است که زیرزمینی در عمق 16 متری سطح زمین قرار گرفته است و سقفی 8 متر مملو از صدف، سنگواره و مرجان های دریایی را در خود جای داده و قدمتی بین 270 – 570 میلیون سال را دپنهان کرده است. همچنین این مجموعه در فاز اول خود دارای بخش های متنوعی از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و گالریهای هنری را دارا است که هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند.

  • جزیره هندورابی | Island Hendorabi


یکی دیگر از جذابیت های دیدنی کیش جزیره هندورابی یکی از آرام ترین جزایر که تقریباً متروک منطقه است. این جزیره مساحتی حدود 23 کیلومتر را در بر می گیرد. بلندترین قله آن بیست و نه متر است و حدود هفت و نیم کیلومتر طول دارد. دهکده ای در جزیره به نام هندورابی وجود دارد در نزدیکی برخی از دهکده های دیگر به نام های دورانت و سرات قرار می گیرد. این جزیره از قرن 15 متعلق به پرتغالی ها بوده و از آن به عنوان پایگاه نظامی و تجاری استفاده می شده است. بقایای پایگاه نظامی پرتغال هنوز در معرض نمایش است.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ترنج کیش | Toranj Marine Hotel


در فهرست بهترین و لاکچری ترین هتلهای کیش هتل ترنج قطعا در صدر لیست قرار می گیرد. این هتل زیبا در شمال غربی جزیره کیش و بر روی دریا ساخته شده است. هتل بی نظیر ترنج کیش در دو فاز ارائه شده ؛ فاز اول آن بر روی آب و به صورت سوئیت های مجزا و لوکس بوده و فاز دوم که در حال تکمیل شدن است و بصورت طبقاتی می باشند. در ضمن هتل ترنج دارای 100 سوئیت مجزا است که همگی آن ها دارای کف شیشه ای هستند و میهمانان این امکان را دارند از داخل اتاق دریا و آبزیان موجود در آن را نظاره گر باشند و در این مجموعه برای حمل و نقل میهمانان در محیط هتل از ماشین های گلف استفاده می شود که بسیار جذاب خواهد بود. آن چه هتل ترنج را به یکی از هتل های لاکچری کیش تبدیل کرده زیبایی بدون همتای آن و امکانات و خدمات رفاهی عالی و بی شماری است که در این هتل به مشتریان ارائه می شود.

  • هتل داریوش کیش | Dariush Grand Hotel


هتل داریوش کیش با معماری شگفت انگیزی که دارد قطعا چشم هر بیننده ای را محسور خود می کند. این هتل که یکی از هتل های لاکچری و خیلی شیک در کیش شناخته میشود، یادآور معماری تاریخی و خاص در دوران غرورآفرین پادشاهی هخامنشی بشمار می رود و از مهم ترین امکانات هتل داریوش می توان به : کافی شاپ، روم سرویس، ماساژ، سرویس رفت و برگشت ، خودپرداز، خشک شوئی، صندوق امانات، مینی بار ، بالکن رو به دریا، استخر روباز تابستانی، پینت بال و اینترنت وایرلس رایگان در تمام بخش های هتل اشاره نمود.

  • هتل ویدا کیش | Vida Hotel


هتل ویدا یک هتل 9 طبقه ای تازه ساخت و لوکس در کیش بوده که از سال پیش افتتاح شده و در اصطلاح تازه ساخت است اما در همین مدت کوتاه با امکانات و خدمات مطلوب خود توانسته است محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و از امتیازات بسیار مثبت این هتل مدرن و زیبا به عنوان یکی از هتل های لاکچری کیش، می توان نزدیکی به مهم ترین مراکز خرید شهر و اماکن تفریحی کیش را نام برد. همچنین از امکانات اصلی هتل ویدا داشتن اینترنت رایگان، مینی بار، رستوران لوکس، تشریفات ویژه، ترانسفر رفت ‌وبرگشت فرودگاهی، امکانات ورزشی مانند سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر رایگان و … است.

منبع : تور کیش

بازدید : 35
دوشنبه 9 اسفند 1400 زمان : 13:35

شاید به جرات بتوان گفت که در بعضی از شرایط حساسی که برای سفر و گردشگری پیش می‌آید تورهای داخلی به عنوان قلب تپنده این صنعت نقش ایفا می‌کنند. چنانچه در شرایط کرونا که کشورها مرزهای‌شان را به روی هم بستند و حتی گاهی مرزهای بین شهرها هم بسته شدند، تورهای داخلی تمام قد در مقابل این شرایط ایستادند.

در کشور ما نیز کیش، قشم و مشهد توانست گردشگری را احیا و روح امید را در مردم زنده نگه دارد. جزیره کیش با آب و هوای دل‌انگیز و جاذبه‌های تفریحی، جزیره قشم با تمام ناشناخته‌های شگفت‌انگیزش و مشهد با حال و هوای معنوی و روحانی خود چنان تبلیغات تور ها را رونق بخشیده‌اند که هر مسافری وسوسه می‌شود تا به آن‌ شهر ها سفر کند.

سفر با تور کیش: تفریحات هیجان‌انگیز گردشگری

در میان تورهای داخلی؛ تور کیش و قشم و مشهد از محبوبیت فراوانی در بین مسافران برخوردار است. البته بستگی دارد که سفر با چه هدف و انگیزه‌ای صورت بگیرد. برای نمونه سفر به کیش با دو هدف عمده صورت می‌گیرد؛ دسته‌ای از مسافران با هدف تفریح و گردشگری و دسته‌ای نیز با هدف تجارت و خرید و یا آمیخته‌ای از این دو هدف به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. البته برای تجارت و خرید در هر فصلی از سال می‌توان با تور کیش سفر کرد. از سیاحت و تفریح تا حال و هوای معنوی زیارت مرقد امام رضا (ع) می‌تواند برای گردشگران جذابیت بالایی داشته باشد. البته شاید برای بسیاری از مسافران قیمت تورهای داخلی مهم باشد لذا می‌توان با دقت به فاکتورهای مختلفی چون ستاره هتل، نوع ایرلاین، تعداد شب‌اقامت‌ها و زمان مسافرت هزینه تور را مدیریت کرد تا برای این دسته از مسافران نیز تور به‌صرفه و دارای جذابیت قیمتی باشد.

به هر حال سفر به کیش و لذت بردن از تفریحات آبی نظیر، جت اسکی، غواصی، سافاری و ... نیز هزینه‌بردار خواهد بود ولی این سفر می‌تواند آنقدر هیجان‌انگیز باشد که هزینه‌ها اصلا به چشم مسافران نیاید، البته تا 300 هزار تومان تخفیف استفاده از تفریحات هم که پیش سلام پرواز دارید.

قشم: سفر به سرزمین عجایب ایران

یکی دیگر از دیدنی ها و جزایر دل‌انگیز در گردشگری داخلی قشم است که به ویژه در سال‌های اخیر رونق قابل‌توجهی را تجربه کرده است.لذت و هیجان غواصی در قشم، چشیدن طعم خوراکی‌های محلی قشم و ماهی‌های کبابی، سافاری در میان شن‌های صحرایی، ماجراجویی در دره ستارگان و جنگل‌های حرا تجربه نابی از زیبایی‌های ناشناخته در تور قشم به مسافران هدیه می‌دهد. دیدار از جاذبه‌های گردشگری قشم مانند غار نمکی، قلعه پرتغالی‌ها، تفریح در ساحل نقره‌ای و دیدن دلفین‌ها در جزیره قشم بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. جدا از جنبه های تفریحی و گردشگری جزیره قشم تعدادی از مسافران نیز به قصد خرید از بازارهای سنتی و ارزان به آن سفر می‌کنند که بازار درگهان قشم مورد توجه ویژه آن‌ها قرار می‌گیرد. به دلیل همین جاذبه‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده است که عنوان سرزمین عجایب ایران به قشم داده شده است. در مسافرت های داخلی در مقایسه با تور کیش، و تور مشهد شاید جزیره قشم کم‌تر مورد توجه مسافران قرار گرفته باشد چرا که نسبت به سایر مقاصد کم‌تر شناخته‌شده است اما این موضوع از جذابیت های این مقصد گردشگری چیزی کم نمی کند.

تور کیش، قشم و مشهد؛ سفر از اسکله تفریحی تا بارگاه معنوی ایران

مشهد: سفر به آمیخته‌ای از سیاحت و زیارت‌

مشهد یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار و پرتردد در سفرهای داخلی است که در جهت رونق گردشگری مذهبی مسافران را از شهرهای ایران و حتی کشورهای اطراف به خود جذب می‌کند. مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه مطهر امام هشتم (ع) و همچنین جاذبه‌های دیدنی توانسته به یک قطب گردشگری داخلی و منطقه‌ای تبدیل شود. خرید از بازار رضا، چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای مشهدی، هیجان در پارک آبی مشهد و ده‌ها جاذبه دیگر که مسافران را به هنگام سفر به مشهد شگفت‌زده خواهد کرد.از میان کیش، قشم و مشهد باید گفت که مشهد از قدرت جاذبه و حال و هوای معنوی بیشتری برخوردار است که با توجه به جامعه مذهبی ایران توانسته است رونق چشم‌گیری هم پیدا کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تور مشهد وجود هتل‌های متنوع از یک تا پنج‌ستاره و هتل‌آپارتمان بوده که توانسته‌اند قیمت‌های نسبتا متعادل و مناسبی به گردشگران ارائه دهند. مسافرت با تور مشهد برای طیف‌های مختلف مردم جذابیت و محبوبیت دارد.

تور کیش، قشم و مشهد؛ سفر از اسکله تفریحی تا بارگاه معنوی ایران

تورهای داخلی آژانس مسافرتی سلام پرواز

رزرو تورهای داخلی نظیر تور کیش، قشم و مشهد دارای مزایای بی شماری است که مسافران را به خرید این تورها از آژانس مسافرتی سلام پرواز ترغیب می‌کند. مسافران عزیزی که قصد تهیه تور را دارند می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به نشانی salamparvaz.com مراجعه کرده و در قسمت تورهای داخلی، تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد هتل‌ها و تورها با شماره تلفن 22221500 تماس گرفته و از کارشناس مربوطه اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

منبع : تور داخلی

بازدید : 25
يکشنبه 8 اسفند 1400 زمان : 11:22

تور کیش از مشهد یکی از از تورهای محبوب مردم مشهد‌ می‌باشد که سالانه افراد زیادی از طریق آن اقدام به مسافرت می‌کنند. اهالی مشهد اعم از زائران و خود مردم مشهد برای دیدن این جزیره توریستی و زیبا در جنوب‌غربی ایران از مشهد به آنجا سفر می‌کنند. به همین دلیل داشتن اطلاعات در مورد جزیره کیش برای مسافران به ویژه کسانی که از مشهد به آن مسافرت می‌کنند مهم می‌باشد. از آنجا که مشهد به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی در ایران شناخته می‌شود لذا زیرساخت‌ها و امکانات این شهر بسیار خوب هستند. به خاطر همین برای سفر به کیش نیز می‌توان از این امکانات نهایت استفاده را برد. در این مطلب همراه ما باشید تا در مورد تورهای کیش از مشهد و همچنین در مورد هزینه‌های آن چه به صورت زمینی و چه هوایی از قیمت تور کیش از مشهد مطلع شوید و با اطلاعات کامل به مسافرت بروید.

تور کیش از مشهد ارزان

این موضوع بدیهی است که قیمت تور کیش از مشهد به صورت زمینی بسیار متفاوت با قیمت تور هوایی به این مقصد خواهد بود. در این نوع تورها، شاید خستگی سفر با وجود فاصله 1740 کیلومتری مشهد از کیش باشد ولی دیدنی‌های مسیر، خستگی را از تن‌ها خواهد زدود.

تور کیش از مشهد با قطار

سفر با تورهای کیش از شهر مشهد به وسیله قطار از مبدا مشهد شروع شده و تا بندر چارک در شهر بندرعباس ادامه خواهد داشت و از آنجا با شناورها به جزیره زیبای کیش در جنوبی‌ترین نقطه ایران خواهید رسید. این دسته از تورها از راه‌های ریلی صورت می‌گیرد که در این مورد می‌توان گفت، تور کیش از مشهد با قطار دارای امنیت بیش‌تری است چرا که دارای قطارهای باکیفیت و خوبی هستند. مدت زمان سفر از کیش به مشهد با قطار به صورت حدودی 21 ساعت خواهد بود. در مسیر سفر به کیش از مشهد در ایستگاه‌های زیر توقف خواهید داشت: فریمان، تربت حیدریه، بجستان، طبس، مبارکه، سه چاهون، بافق، احمدآباد. همچنین از تعدادی دیگر از ایستگاه‌ها برای رسیدن به بندرعباس خواهید گذشت. البته صرف زمینی بودن ممکن است قیمت تور را ارزان نکند بلکه نوع هتلی که انتخاب می‌شود و یا نوع ایرلاین، بسیار در هزینه‌های تورهای کیش از مشهد تاثیرگذار خواهند بود. برای نمونه قیمت تور کیش از مشهد با پرواز ماهان و مثلا انتخاب هتلی مانند ترنج مشخصا با قیمت تورهای کیش با سایر ایرلاین‌ها و هتل‌ها متفاوت خواهد بود.

تور کیش از مشهد با اتوبوس یا وسیله شخصی

از دیگر راه‌های مهم برای تور ارزان کیش می‌توان به راه‌های آسفالت اشاره کرد که مسافران عزیز می‌توانند با استفاده از وسیله شخصی و یا اتوبوس به نگین جنوبی ایران سفر کنند. البته هر چند قیمت تور کیش از مشهد در این مسیر به‌صرفه‌تر خواهد بود ولی خستگی بیش‌تری نیز خواهد داشت. در مسیر سفر با تور کیش از مبدا مشهد می‌توانید از شهرهای زیبایی مانند خراسان جنوبی، یزد و بخشی از شهرهای اصفهان، هرمزگان و کرمان دیدن کنید که بر زیبایی این سفر خواهند افزود. مدت زمان سفر با تور های کیش از مشهد با اتوبوس و وسیله شخصی حدودا یک شبانه‌روز خواهد بود. البته باز به ایستگاه‌هایی که توقف می‌کنید و مدت زمانی که به گردشگری بین راهی اختصاص می‌دهید متفاوت خواهد بود. هزینه تورهای مختلف کیش از مشهد بسته به نوع خدمات تور، ایرلاین‌ها و سایر موارد می‌تواند متفاوت باشد لذا در تور کیش از مشهد هتل آبادگران با سایر هتل‌ها فرق خواهد بود. توصیه می‌کنیم مسافران محترم به این فاکتورها توجه لازم را داشته باشند.

بهترین زمان سفر با تور کیش از مشهد

حالا که با تور کیش از مشهد تا حدودی آشنا شدید در اینجا به بهترین زمان سفر به کیش، اشاره‌ای خواهیم داشت. سفر از یک شهر مذهبی با آب و هوای گرم و خشک به یک جزیره توریستی با آب و هوای گرم و مرطوب دارای لذت خاص خود خواهد بود که بسیاری از زائران و مسافران این تورها آن را تجربه خواهند کرد. به همین خاطر باید برای این سفر، بهترین زمان را هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر هزینه‌ها انتخاب کرد تا قیمت تور کیش برای مسافران به‌صرفه و رقابتی باشد. از نظر آب و هوایی دقت داشته باشید که بسیاری از فعالیت‌ها و تفریحات گردشگری کیش به شرایط آب و هوایی بستگی دارد لذا فصول بهار و تابستان بهترین زمان برگزاری تورهای کیش خواهد بود. اما از نظر هزینه‌های باید گفت که قضیه تا حدودی متفاوت خواهد بود چرا که انتخاب یک تور کیش لحظه آخری می‌تواند هزینه‌ها را تا حدود زیادی پایین بیاورد. همچنین بهترین زمان برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر با تور کیش، فصول کم‌گردشگر جزیره کیش می‌باشد که نرخ‌های هتل‌ها و پروازها تا مقدار زیادی پایین خواهد بود.

هتل‌های متنوع در سفر به کیش

از آنجا که جزیره کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری داخلی ایران می‌باشد این جزیره دارای امکانات خوب تفریحی، توریستی و اقامتگاهی است. از هتل‌های دو ستاره تا هتل‌های چهار ستاره تاپ و پنج ستاره می‌توانید در خدمات تورهای متنوع کیش از مشهد پیدا کنید.

تور کیش از مشهد هتل آبادگران

تور کیش با انتخاب هتل سه ستاره آبادگران حتما باعث خواهد شد که مسافران قیمت مناسب‌تری را تجربه کنند چرا که این هتل با داشتن امکانات خوب و کادر مجرب توانسته است سهم مهمی از تورهای گردشگری کیش را به خود اختصاص دهد. این هتل دو طبقه‌ای دارای 76 باب اتاق، سوئیت و ویلا با امکانات مناسب است که در همجواری ساحل آبی خلیج فارس قرار دارد. اگر قصد سفر با تور کیش از مشهد هتل آبادگران را دارید پشیمان نخواهید شد چرا که این هتل، دارای دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید کیش نظیر: مریم، پانیذ، ونوس و پردیس 2 می‌باشد.

تور کیش از مشهد هتل فلامینگو

یکی از هتل‌های خوب و عالی در جزیره دیدنی کیش، هتل فلامینگو است. هتل فلامینگو در پنج طبقه بنا شده و دارای ستاره چهار در ارائه خدمات به گردشگران است. مسافران در تور کیش هتل فلامینگو خواهند توانست خدماتی را با کیفیت یک هتل پنج ستاره تجربه کنند. این هتل از امکانات رفاهی مناسب برخوردار بوده که دسترسی بسیار خوبی هم به مراکز خرید ونوس، مریم، زیتون، مروارید و اسکله تفریحی جدید دارد.

تور کیش از مشهد هتل ترنج

هتل پنج ستاره ترنج کیش یکی از هتل‌های جذاب و خواستنی در تورهای گردشگری جزیره کیش می‌باشد. این هتل دارای معماری زیبا و منحصر به‌فردی در طراحی بیرونی است چنانچه فاز اول ساخت این هتل با طرح بت جقه بر روی آب ساخته شد و فاز دوم آن به صورت طبقاتی در ساحل جزیره انجام گرفت. تمامی اتاق‌های هتل ترنج دارای دریچه شیشه‌ای در کف اتاق‌ها و بالکن هستند.

سایر هتل‌های پنج ستاره‌ای که در خدمات تورهای کیش از مشهد وجود دارند؛ هتل‌های شایان و داریوش هستند. مسلما انتخاب این هتل‌ها می‌تواند هزینه‌های تور کیش را را بالا و پایین کند. برای مثال تور کیش هتل شایان با تور کیش از مشهد هتل آبادگران بسیار تفاوت خواهد داشت و چه بسا هزینه‌ی بیش‌تری را متحمل خواهید شد. مسافرانی که قصد دارند سفر به‌صرفه‌ای به جزیره کیش داشته باشند نباید به سراغ هتل‌های پنج ستاره بروند و چه بسا انتخاب تور کیش از مشهد هتل فلامینگو می‌تواند پاسخگوی نیازهای متفاوت گردشگران باشد.

منبع : تور کیش از مشهد

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 1813
  • بازدید کلی : 11168
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی