loading...

سلام پرواز | تورهای ارزان لحظه آخری

بازدید : 50
يکشنبه 12 تير 1401 زمان : 13:33

ترابزون از شهرهای زیبا و بسیار توریستی کشور ترکیه است که هر سال گردشگرانی را از ایران و سراسر جهان به خود جذب می‌کند. این مقصد هیجان‌انگیز و دیدنی در کشور ترکیه توانسته است باعث رونق تور ترابزون در مسیر گردشگری ترکیه بشود. به احتمال، بسیاری از گردشگران کشور ترکیه را با مقاصدی همچون استانبول، آنتالیا، کوش‌آداسی و ... بشناسند و کمتر اسم شهری شگفت‌انگیز مانند ترابزون را شنیده باشند. جالب است بدانید این شهر بندری در مجاورت دریای سیاه در شمال شرقی کشور ترکیه قرار گرفته است. در سفر با تور ترابزون پی خواهید برد که این شهر یکی از باشکوه‌ترین شهرهای امپراتوری عثمانی بوده و که در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است. در حقیقت ترابزون به عنوان دروازه تجاری ایران و قفقاز شناخته می‌شده که و تبادل پارچه ابریشم و کتان در آن صورت می‌گرفته است. در مسافرت با تور ترابزون از موقعیت جغرافیایی خاص و تنوع نژادی و مذهبی این شهر مطلع خواهید شد که چشم هر گردشگری را به دیدار از خود فرا می‌خواند. سفر به کشور ترکیه و به مقصد ترابزون می‌تواند تجربه ناب و بکری برای گردشگران ایرانی باشد چرا که نسبت به سایر شهرهای دیگر ترکیه از شهرت کمتری برخوردار است. در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات لازم در مورد تور ترابزون، هتل‌ها، رستوران‌ها، امکانات و جاذبه‌های گردشگری این شهر ارائه دهیم تا علاقه‌مندان بتوانند قبل از سفر به این شهر دیدنی در مورد آن اطلاعات کلی را بدانند. با ما همراه باشید تا بتوانیم یکی از به‌صرفه‌ترین مقاصد توریستی ترکیه را معرفی کنیم و در آخر در مورد قیمت تور ترابزون اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

اطلاعات مهم شهر ترابزون

شهر زیبای ترابزون در شمال شرقی ترکیه و در مجاورت دریای سیاه واقع شده است. ترابزون برای سال‌های متمادی یکی از مراکز تجاری بوده که در مسیر جاده ابریشم و در حد فاصل شهرهای استانبول و تبریز قرار داشته است. یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های شهر ترابزون که در تور ترابزون نیز گنجاده می‌شود ورزشگاه معروف ترابزون سپور بوده که در جهان شناخته شده است. مساحت شهر ترابزون 188 کیلومتر مربع بوده و جمعیت آن طی آخرین سرشماری 760 هزار نفر می‌باشد. در مسافرت با تور ترابزون حتما با افرادی مواجه خواهی شد که در ترابزون به روسی و ارمنی تسلط دارند که این به دلیل وجود مردم گرجی، روسی و ارمنی بوده که در این شهر زندگی می‌کنند.

  • زبان: ترکی استانبولی
  • واحد پول: لیر یا تله
  • نوع برق شهری در ترابزون: ۲۳۰ ولت، ۵۰ هرتز
  • اختلاف ساعت با تهران: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه از تهران عقب‌تر است.
  • شماره‌های ضروری:
  • پلیس: ۱۵۵
  • آمبولانس: ۱۱۲
  • آتش‌نشانی: ۱۱۰
  • پلیس گردشگری: ۵۲۷۴۵۰۳
  • فرودگاه ها: فرودگاه بین ‌المللی ترابزون | Trabzon Airport پرمسافرترین فرودگاه ترابزون نام دارد که پروازهای بین المللی در آن انجام می‌شود.


نقشه گردشگری ترابزون

نقشه مترو ترابزون

قیمت تور ترابزون

در دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز تلاش بر این است که بهترین خدمات در تورهای ترابزون با بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت ارائه شود تا قیمت تور ترابزون دارای جذابیت رقابتی برای مسافران محترم باشد. ما با ارائه انواع پکیج‌های مسافرتی تور ترابزون در حقیقت فهرست متنوعی از هتل‌ها و پروازها را به گردشگران عزیز ارائه می‌دهیم تا بتوانند متناسب با سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. مسافران باید توجه داشته باشند که قیمت تور ترابزون به تغییرات نرخ بلیط پروازهای داخلی و ترک، نرخ هتل‌های مختلف ترابزون، تعداد شب‌اقامت‌ها، نوع سفر زمینی یا هوایی، سفر در فصل پرگردشگر یا کم‌گردشگر و خدمات تور ترابزون بستگی دارد و می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای نمونه اگر سفر زمینی از تهران را به مقصد ترابزون داشته باشید با توجه به مسافت 1557 حدود بیست و یک ساعت در راه خواهید بود که البته این مدل سفر خستگی خاص خود را نیز دارد. اما می‌تواند قیمت تور ترابزون رو به‌صرفه‌تر کند.

تور ترابزون ارزان

تور ترابزون ارزان یکی از تقاضاهای مسافران برای سفر به این مقصد گردشگری است. شایان ذکر است که قیمت تور ترابزون زمانی ارزان خواهد بود که مسافران در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند تا سفر به‌صرفه‌ای داشته باشند. انتخاب یکی از هاستل‌های ترابزون یا هتلی با ستاره پایین و همچنین رزرو بلیط ترابزون با قیمت خوب می‌تواند تا حدود زیادی تور ترابزون ارزان را در دسترس گردشگران قرار دهد. لذا توصیه می‌شود که ابتدا مسافران هدف خود را از سفر به ترابزون مشخص کرده و سپس متناسب با هدف خود هتل، پرواز و دیگر خدمات تور ترابزون برای خود رزرو کنند. یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند بسیار در قیمت تور موثر باشد این است که به صورت کلی برای سفر به ترکیه به ویزا نیازی نیست و همین عامل باعث ارزان شدن پکیج سفر ترابزون می‌شود. همچنین تور هوایی ترابزون به دلیل پایین بودن نرخ بلیط هواپیما تهران به ترابزون نسب به سایر شهرهای ترکیه ارزان خواهد بود. علاوه بر موارد گفته شده از آنجا که فصل کم‌گردشگر ترابزون پاییز و زمستان است لذا قیمت تور ترابزون به شدت کاهش می‌یابد و بهترین زمان مسافرت به آنجا می‌باشد. مسافران عزیز می‌توانند در بالای همین صفحه پکیج‌های مختلف تورهای ترکیه و به ویژه تور ترابزون را مشاهده کنند و به محض پیدا کردن قیمت مورد نظر خود اقدام به رزرو آن کنند.

تور ترابزون لحظه آخری

همانطور که از نام این دسته از تورها بر می‌آید در واقع تور ترابزون لحظه آخری توری است که در دقایق و ساعات پایانی مانده به اجرای تور با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌شود و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. در واقع از آنجا که آژانس‌ها و دفاتر خدمات گردشگری نمی‌خواهند صندلی‌ها و اتاق هتل‌ها خالی بمانند لذا بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهند که نه سیخ بسوزد و نه کباب. علاوه بر این مسافران باید توجه داشته باشند که تورهای لحظه آخری به مقصد ترابزون به صورت چاتری می‌باشند و مبالغ تور به هیچ وجه استرداد داده نمی‌شود. تنها سختی که می‌تواند تور ترابزون لحظه آخری را تحت تاثیر قرار دهد این است که مسافران برای این دسته از تورها باید همیشه آماده باشند و بدون برنامه‌ریزی تصمیم به سفر داشته باشند. تورهای لحظه آخری به مقاصد مختلف مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان خاص خود را دارند. ما این تور ترابزون لحظه آخری را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که همیشه آماده سفر به این مقصد دل‌انگیز باشند.

بهترین زمان سفر به ترابزون

شهر ترابزون در ترکیه از جمله مقاصدی است که تقریبا در میان گردشگران ناشناخته می‌باشد. بهترین زمان مسافرت به این مقصد گردشگری کاملا به فعالیت‌های گردشگری مقصد، سلیقه و علاقه گردشگر، فصول کم‌گردشگر و پرگرشگر و آب‌ و هوای آن بستگی دارد و لذا می‌تواند برای مسافران متفاوت باشد. از آنجا که شهر ترابزون یک شهر ساحلی و تجاری است لذا باید در هنگام سفر با تور ترابزون به شرایط آب و هوایی آنجا توجه داشت. همچنین با توجه به کم‌گردشگر بودن ترابزون در فاصله بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر (فصل پاییز) و دسامبر تا فوریه (فصل زمستان) می‌توان گفت که قیمت بلیط و هتل‌ها بسیار کاهش می‌یابد و لذا علاقه‌مندان می‌توانند تور ترابزون ارزان را تهیه کنند. همین امر باعث شده که فصول لوسیزن (Low season) هم یکی از بهترین زمان‌ها برای مسافرت با تور ترابزون باشد. علاوه بر موارد پیش گفته، می‌توان علاقه مسافران را نیز در تعیین بهترین زمان سفر به ترابزون نیز مورد توجه قرار داد چرا که کسانی که به ورزش‌های زمستانی علاقه دارند، زمستان را بهترین زمان برای سفر بدانند و بر عکس کسانی که خواهان فعالیت‌های گردشگری آبی هستند فصل تابستان و بهار را مناسب بدانند.

جاذبه‌های گردشگری ترابزون

تور ترابزون به دلیل جاذبه‌های گردشگری این مقصد از رونق و محبوبیت برخوردار است هر چند که چندان شناخته شده نباشد. شهر ترابزون پایتخت یک امپراتوری به همین اسم بوده و دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است. از قلعه‌ها و کلیساها گرفته تا روستاهای زیبا و صومعه‌های تاریخی را می‌توان در مسافرت با تور ترابزون از آن‌ها دیدن کرد. این شهر زیبا، از سمت جنوب شرق با ایران و از شمال شرق با قفقاز ارتباط دارد که در مسیر راه تاریخی ابریشم قرار گرفته است. همین ویژگی‌ها سبب شده که ترابزون سرشار از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های جذاب باشد. در ادامه به تعدادی از این جاذبه‌ها خواهیم پرداخت.

صومعه سوملا (Sumela Monastery)

یکی از جاهای دیدنی ترابزون که حتما باید به هنگام سفر با تور ترابزون باید از دیدار آن اطمینان حاصل کنید صومعه شگفت‌انگیز سوملا است. این صومعه که بر بلندای یک صخره شیب‌دار بنا شده دارای چشم‌انداز بسیار زیبای طبیعی می‌باشد. صومعه سوملا که یک کلیسای ارتدکس یونانی بوده که وقف حضرت مریم مقدس است. این بنای شگفت‌انگیز تاریخی حدود 386 سال پس از میلاد مسیح در پارک ملی آلتیندره و در ارتفاع 1200 متری ساخته شده است.

روستای اوزون گل (Uzungol Village)

روستای اوزون گل در جنوب شهر ترابزون قرار گرفته که از معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی و طبیعی آن محسوب می‌شود. این روستا که با کوهستان‌های سرسبز احاطه شده و یک دریاچه در وسط آن قرار دارد برای استراحت و کوهنوردی بسیار مناسب است و گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند. از دیدن روستای طبیعی و بکر اوزون گل در مسافرت با تور ترابزون غافل نشوید تا تجربه نابی را از دیدار آن کسب کنید.

آرامگاه گلبهار حاتون (Gulbahar Hatun Tomb)

از دیگر جاذبه‌های گردشگری که در تور ترابزون می‌بایست از آن دیدن کنید آرامگاه و مسجد گلبهار حاتون است. این بنا یکی از مهم‌ترین و اصیل‌ترین شاهکارهای معماری اسلامی بوده که برای گرامی‌داشت یاد و خاطره پاوز سلیم و مادرشان گلبهار حاتون بنا گردیده است. معماری این آرامگاه که از معماری‌های اولیه دوره عثمانی بوده به زاویلی شهرت دارد. در ساخت این بنا یک محراب مرمری نیز کار گذاشته شده و در طاق‌ها و مناره‌های آن از سنگ‌های خاکستری تیره و سفید مایل به رنگ زرد بهره برده‌اند. تور ترابزون می‌تواند با وجود جاذبه‌هایی از این دست به یکی از پررونق‌ترین تورها برای تفریح و مسافرت تبدیل شود.

بهترین هتل‌های ترابزون

بخش هتل و اقامتگاه در صنعت گردشگری بسیار مهم و حیاتی است و در حقیقت یکی از فاکتورهای محوری تورهای مسافرتی و به ویژه تور ترابزون می‌باشد. در ادامه به تعدادی از هتل‌های معروف ترابزون اشاره خواهیم کرد. این هتل‌ها متناسب با ستاره‌ای که دارند می‌توانند در قیمت تور ترابزون تاثیر داشته و آن را افزایش و یا کاهش دهند.

هتل رامادا پلازا بای ویندهام ترابزون (Ramada Plaza by Wyndham Trabzon)

یکی از هتل‌های معروف و پنج ستاره که در تور ترابزون ارائه می‌شود هتل رامادا پلازا بای ویدنهام است. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پارکینگ و آسانسور است. همچنین هتل رامادا پلازا از امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر بازیف سونا، جکوزی و ماساژ نیز برخوردار است که علاقه‌مندان استفاده از تور ترابزون می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند هر چند که متناسب با ارائه این امکانات از سوی کادر هتل قیمت تور ترابزون هم می‌تواند افزایش داشته باشد. از جاذبه‌های اطراف این هتل می‌توان به اوت لت جواهر ترابزون و ساحل کومسال اشاره کرد. فاصله این هتل از فرودگاه ترابزون 2.5 کیلومتر می‌باشد.

هتل سیتی پورت ترابزون (City Port Hotel Trabzon)

هتل سیتی پورت ترابزون نیز یکی از هتل‌های چهار ستاره و زیبا در تور ترابزون است و مسافران زیادی این هتل را انتخاب می‌کنند. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به رستوران، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها اشاره کرد. هتل سیتی پورت در میان 48 هتل شهر ترابزون رتبه 13 را به خود اختصاص داده است. از جاذبه‌های اطراف این هتل که دیدار از آن‌ها می‌تواند در بخش خدمات تور ترابزون قرار بگیرد؛ می‌توان به مسجد اسکندر پاشا، پارک میدان ترابزون، حمام میدان و اوز امپریال آیلی چای اشاره کرد. فاصله این هتل از فرودگاه ترابزون 4.8 کیلومتر می‌باشد.

هتل سایلاملار (Saylamlar Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره و خوب شهر ترابزون هتل سایلاملار است. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی نظیر رستوران، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، کافی‌شاپ، خدمات بیست و چهار ساعته در اتاق، اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌ها و لابی و گاو صندوق است. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل سایلاملار می‌توان استخر بازی، سونا، باشگاه بدنسازی و ماساژ را نام برد که مسافران در تور ترابزون باید به این امکانات توجه لازم را داشته باشند. از جاذبه‌های اطراف هتل سایلاملار می‌توان به اوت لت جواهر و ساحل کومسال اشاره کرد. این هتل در فاصله 4.7 کیلومتری از فرودگاه ترابزون قرار دارد به همین خاطر در بخش خدمات تور ترابزون مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد.

لیست هتل‌های ترابزون

در ادامه می‌توانید لیست هتل‌های مختلف ترابزون را مشاهده بفرمایید

هتل Sanli Hotel Hammam and Spa

هتل Maan Residence

هتل Sanli Hotel Blue

هتل Saylamlar Hotel

هتل T.S Park Otel

هتل Dunya Residence

هتل Inan Brothers Bungalow and Restaurant

هتل Konak Park Hotel

هتل Lux Brown Apart

هتل Yildiz Life Hotel

هتل Aurum Hotels Trabzon

هتل Kaya Residence Hotel

هتل Royal Comfort Hotel

هتل Livera Camping

هتل Sulduz Hotel

هتل City Port Hotel Trabzon

هتل Grand vaves

هتل Ramada Plaza by Wyndham Trabzon

هتل Blue Sea Hotel

هتل TS Gold Hotel

منبع : تور ترابزون

ترابزون از شهرهای زیبا و بسیار توریستی کشور ترکیه است که هر سال گردشگرانی را از ایران و سراسر جهان به خود جذب می‌کند. این مقصد هیجان‌انگیز و دیدنی در کشور ترکیه توانسته است باعث رونق تور ترابزون در مسیر گردشگری ترکیه بشود. به احتمال، بسیاری از گردشگران کشور ترکیه را با مقاصدی همچون استانبول، آنتالیا، کوش‌آداسی و ... بشناسند و کمتر اسم شهری شگفت‌انگیز مانند ترابزون را شنیده باشند. جالب است بدانید این شهر بندری در مجاورت دریای سیاه در شمال شرقی کشور ترکیه قرار گرفته است. در سفر با تور ترابزون پی خواهید برد که این شهر یکی از باشکوه‌ترین شهرهای امپراتوری عثمانی بوده و که در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است. در حقیقت ترابزون به عنوان دروازه تجاری ایران و قفقاز شناخته می‌شده که و تبادل پارچه ابریشم و کتان در آن صورت می‌گرفته است. در مسافرت با تور ترابزون از موقعیت جغرافیایی خاص و تنوع نژادی و مذهبی این شهر مطلع خواهید شد که چشم هر گردشگری را به دیدار از خود فرا می‌خواند. سفر به کشور ترکیه و به مقصد ترابزون می‌تواند تجربه ناب و بکری برای گردشگران ایرانی باشد چرا که نسبت به سایر شهرهای دیگر ترکیه از شهرت کمتری برخوردار است. در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات لازم در مورد تور ترابزون، هتل‌ها، رستوران‌ها، امکانات و جاذبه‌های گردشگری این شهر ارائه دهیم تا علاقه‌مندان بتوانند قبل از سفر به این شهر دیدنی در مورد آن اطلاعات کلی را بدانند. با ما همراه باشید تا بتوانیم یکی از به‌صرفه‌ترین مقاصد توریستی ترکیه را معرفی کنیم و در آخر در مورد قیمت تور ترابزون اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

اطلاعات مهم شهر ترابزون

شهر زیبای ترابزون در شمال شرقی ترکیه و در مجاورت دریای سیاه واقع شده است. ترابزون برای سال‌های متمادی یکی از مراکز تجاری بوده که در مسیر جاده ابریشم و در حد فاصل شهرهای استانبول و تبریز قرار داشته است. یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های شهر ترابزون که در تور ترابزون نیز گنجاده می‌شود ورزشگاه معروف ترابزون سپور بوده که در جهان شناخته شده است. مساحت شهر ترابزون 188 کیلومتر مربع بوده و جمعیت آن طی آخرین سرشماری 760 هزار نفر می‌باشد. در مسافرت با تور ترابزون حتما با افرادی مواجه خواهی شد که در ترابزون به روسی و ارمنی تسلط دارند که این به دلیل وجود مردم گرجی، روسی و ارمنی بوده که در این شهر زندگی می‌کنند.

  • زبان: ترکی استانبولی
  • واحد پول: لیر یا تله
  • نوع برق شهری در ترابزون: ۲۳۰ ولت، ۵۰ هرتز
  • اختلاف ساعت با تهران: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه از تهران عقب‌تر است.
  • شماره‌های ضروری:
  • پلیس: ۱۵۵
  • آمبولانس: ۱۱۲
  • آتش‌نشانی: ۱۱۰
  • پلیس گردشگری: ۵۲۷۴۵۰۳
  • فرودگاه ها: فرودگاه بین ‌المللی ترابزون | Trabzon Airport پرمسافرترین فرودگاه ترابزون نام دارد که پروازهای بین المللی در آن انجام می‌شود.


نقشه گردشگری ترابزون

نقشه مترو ترابزون

قیمت تور ترابزون

در دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز تلاش بر این است که بهترین خدمات در تورهای ترابزون با بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت ارائه شود تا قیمت تور ترابزون دارای جذابیت رقابتی برای مسافران محترم باشد. ما با ارائه انواع پکیج‌های مسافرتی تور ترابزون در حقیقت فهرست متنوعی از هتل‌ها و پروازها را به گردشگران عزیز ارائه می‌دهیم تا بتوانند متناسب با سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. مسافران باید توجه داشته باشند که قیمت تور ترابزون به تغییرات نرخ بلیط پروازهای داخلی و ترک، نرخ هتل‌های مختلف ترابزون، تعداد شب‌اقامت‌ها، نوع سفر زمینی یا هوایی، سفر در فصل پرگردشگر یا کم‌گردشگر و خدمات تور ترابزون بستگی دارد و می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای نمونه اگر سفر زمینی از تهران را به مقصد ترابزون داشته باشید با توجه به مسافت 1557 حدود بیست و یک ساعت در راه خواهید بود که البته این مدل سفر خستگی خاص خود را نیز دارد. اما می‌تواند قیمت تور ترابزون رو به‌صرفه‌تر کند.

تور ترابزون ارزان

تور ترابزون ارزان یکی از تقاضاهای مسافران برای سفر به این مقصد گردشگری است. شایان ذکر است که قیمت تور ترابزون زمانی ارزان خواهد بود که مسافران در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند تا سفر به‌صرفه‌ای داشته باشند. انتخاب یکی از هاستل‌های ترابزون یا هتلی با ستاره پایین و همچنین رزرو بلیط ترابزون با قیمت خوب می‌تواند تا حدود زیادی تور ترابزون ارزان را در دسترس گردشگران قرار دهد. لذا توصیه می‌شود که ابتدا مسافران هدف خود را از سفر به ترابزون مشخص کرده و سپس متناسب با هدف خود هتل، پرواز و دیگر خدمات تور ترابزون برای خود رزرو کنند. یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند بسیار در قیمت تور موثر باشد این است که به صورت کلی برای سفر به ترکیه به ویزا نیازی نیست و همین عامل باعث ارزان شدن پکیج سفر ترابزون می‌شود. همچنین تور هوایی ترابزون به دلیل پایین بودن نرخ بلیط هواپیما تهران به ترابزون نسب به سایر شهرهای ترکیه ارزان خواهد بود. علاوه بر موارد گفته شده از آنجا که فصل کم‌گردشگر ترابزون پاییز و زمستان است لذا قیمت تور ترابزون به شدت کاهش می‌یابد و بهترین زمان مسافرت به آنجا می‌باشد. مسافران عزیز می‌توانند در بالای همین صفحه پکیج‌های مختلف تورهای ترکیه و به ویژه تور ترابزون را مشاهده کنند و به محض پیدا کردن قیمت مورد نظر خود اقدام به رزرو آن کنند.

تور ترابزون لحظه آخری

همانطور که از نام این دسته از تورها بر می‌آید در واقع تور ترابزون لحظه آخری توری است که در دقایق و ساعات پایانی مانده به اجرای تور با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌شود و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. در واقع از آنجا که آژانس‌ها و دفاتر خدمات گردشگری نمی‌خواهند صندلی‌ها و اتاق هتل‌ها خالی بمانند لذا بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهند که نه سیخ بسوزد و نه کباب. علاوه بر این مسافران باید توجه داشته باشند که تورهای لحظه آخری به مقصد ترابزون به صورت چاتری می‌باشند و مبالغ تور به هیچ وجه استرداد داده نمی‌شود. تنها سختی که می‌تواند تور ترابزون لحظه آخری را تحت تاثیر قرار دهد این است که مسافران برای این دسته از تورها باید همیشه آماده باشند و بدون برنامه‌ریزی تصمیم به سفر داشته باشند. تورهای لحظه آخری به مقاصد مختلف مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان خاص خود را دارند. ما این تور ترابزون لحظه آخری را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که همیشه آماده سفر به این مقصد دل‌انگیز باشند.

بهترین زمان سفر به ترابزون

شهر ترابزون در ترکیه از جمله مقاصدی است که تقریبا در میان گردشگران ناشناخته می‌باشد. بهترین زمان مسافرت به این مقصد گردشگری کاملا به فعالیت‌های گردشگری مقصد، سلیقه و علاقه گردشگر، فصول کم‌گردشگر و پرگرشگر و آب‌ و هوای آن بستگی دارد و لذا می‌تواند برای مسافران متفاوت باشد. از آنجا که شهر ترابزون یک شهر ساحلی و تجاری است لذا باید در هنگام سفر با تور ترابزون به شرایط آب و هوایی آنجا توجه داشت. همچنین با توجه به کم‌گردشگر بودن ترابزون در فاصله بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر (فصل پاییز) و دسامبر تا فوریه (فصل زمستان) می‌توان گفت که قیمت بلیط و هتل‌ها بسیار کاهش می‌یابد و لذا علاقه‌مندان می‌توانند تور ترابزون ارزان را تهیه کنند. همین امر باعث شده که فصول لوسیزن (Low season) هم یکی از بهترین زمان‌ها برای مسافرت با تور ترابزون باشد. علاوه بر موارد پیش گفته، می‌توان علاقه مسافران را نیز در تعیین بهترین زمان سفر به ترابزون نیز مورد توجه قرار داد چرا که کسانی که به ورزش‌های زمستانی علاقه دارند، زمستان را بهترین زمان برای سفر بدانند و بر عکس کسانی که خواهان فعالیت‌های گردشگری آبی هستند فصل تابستان و بهار را مناسب بدانند.

جاذبه‌های گردشگری ترابزون

تور ترابزون به دلیل جاذبه‌های گردشگری این مقصد از رونق و محبوبیت برخوردار است هر چند که چندان شناخته شده نباشد. شهر ترابزون پایتخت یک امپراتوری به همین اسم بوده و دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است. از قلعه‌ها و کلیساها گرفته تا روستاهای زیبا و صومعه‌های تاریخی را می‌توان در مسافرت با تور ترابزون از آن‌ها دیدن کرد. این شهر زیبا، از سمت جنوب شرق با ایران و از شمال شرق با قفقاز ارتباط دارد که در مسیر راه تاریخی ابریشم قرار گرفته است. همین ویژگی‌ها سبب شده که ترابزون سرشار از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های جذاب باشد. در ادامه به تعدادی از این جاذبه‌ها خواهیم پرداخت.

صومعه سوملا (Sumela Monastery)

یکی از جاهای دیدنی ترابزون که حتما باید به هنگام سفر با تور ترابزون باید از دیدار آن اطمینان حاصل کنید صومعه شگفت‌انگیز سوملا است. این صومعه که بر بلندای یک صخره شیب‌دار بنا شده دارای چشم‌انداز بسیار زیبای طبیعی می‌باشد. صومعه سوملا که یک کلیسای ارتدکس یونانی بوده که وقف حضرت مریم مقدس است. این بنای شگفت‌انگیز تاریخی حدود 386 سال پس از میلاد مسیح در پارک ملی آلتیندره و در ارتفاع 1200 متری ساخته شده است.

روستای اوزون گل (Uzungol Village)

روستای اوزون گل در جنوب شهر ترابزون قرار گرفته که از معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی و طبیعی آن محسوب می‌شود. این روستا که با کوهستان‌های سرسبز احاطه شده و یک دریاچه در وسط آن قرار دارد برای استراحت و کوهنوردی بسیار مناسب است و گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند. از دیدن روستای طبیعی و بکر اوزون گل در مسافرت با تور ترابزون غافل نشوید تا تجربه نابی را از دیدار آن کسب کنید.

آرامگاه گلبهار حاتون (Gulbahar Hatun Tomb)

از دیگر جاذبه‌های گردشگری که در تور ترابزون می‌بایست از آن دیدن کنید آرامگاه و مسجد گلبهار حاتون است. این بنا یکی از مهم‌ترین و اصیل‌ترین شاهکارهای معماری اسلامی بوده که برای گرامی‌داشت یاد و خاطره پاوز سلیم و مادرشان گلبهار حاتون بنا گردیده است. معماری این آرامگاه که از معماری‌های اولیه دوره عثمانی بوده به زاویلی شهرت دارد. در ساخت این بنا یک محراب مرمری نیز کار گذاشته شده و در طاق‌ها و مناره‌های آن از سنگ‌های خاکستری تیره و سفید مایل به رنگ زرد بهره برده‌اند. تور ترابزون می‌تواند با وجود جاذبه‌هایی از این دست به یکی از پررونق‌ترین تورها برای تفریح و مسافرت تبدیل شود.

بهترین هتل‌های ترابزون

بخش هتل و اقامتگاه در صنعت گردشگری بسیار مهم و حیاتی است و در حقیقت یکی از فاکتورهای محوری تورهای مسافرتی و به ویژه تور ترابزون می‌باشد. در ادامه به تعدادی از هتل‌های معروف ترابزون اشاره خواهیم کرد. این هتل‌ها متناسب با ستاره‌ای که دارند می‌توانند در قیمت تور ترابزون تاثیر داشته و آن را افزایش و یا کاهش دهند.

هتل رامادا پلازا بای ویندهام ترابزون (Ramada Plaza by Wyndham Trabzon)

یکی از هتل‌های معروف و پنج ستاره که در تور ترابزون ارائه می‌شود هتل رامادا پلازا بای ویدنهام است. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پارکینگ و آسانسور است. همچنین هتل رامادا پلازا از امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر بازیف سونا، جکوزی و ماساژ نیز برخوردار است که علاقه‌مندان استفاده از تور ترابزون می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند هر چند که متناسب با ارائه این امکانات از سوی کادر هتل قیمت تور ترابزون هم می‌تواند افزایش داشته باشد. از جاذبه‌های اطراف این هتل می‌توان به اوت لت جواهر ترابزون و ساحل کومسال اشاره کرد. فاصله این هتل از فرودگاه ترابزون 2.5 کیلومتر می‌باشد.

هتل سیتی پورت ترابزون (City Port Hotel Trabzon)

هتل سیتی پورت ترابزون نیز یکی از هتل‌های چهار ستاره و زیبا در تور ترابزون است و مسافران زیادی این هتل را انتخاب می‌کنند. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به رستوران، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها اشاره کرد. هتل سیتی پورت در میان 48 هتل شهر ترابزون رتبه 13 را به خود اختصاص داده است. از جاذبه‌های اطراف این هتل که دیدار از آن‌ها می‌تواند در بخش خدمات تور ترابزون قرار بگیرد؛ می‌توان به مسجد اسکندر پاشا، پارک میدان ترابزون، حمام میدان و اوز امپریال آیلی چای اشاره کرد. فاصله این هتل از فرودگاه ترابزون 4.8 کیلومتر می‌باشد.

هتل سایلاملار (Saylamlar Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره و خوب شهر ترابزون هتل سایلاملار است. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی نظیر رستوران، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، کافی‌شاپ، خدمات بیست و چهار ساعته در اتاق، اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌ها و لابی و گاو صندوق است. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل سایلاملار می‌توان استخر بازی، سونا، باشگاه بدنسازی و ماساژ را نام برد که مسافران در تور ترابزون باید به این امکانات توجه لازم را داشته باشند. از جاذبه‌های اطراف هتل سایلاملار می‌توان به اوت لت جواهر و ساحل کومسال اشاره کرد. این هتل در فاصله 4.7 کیلومتری از فرودگاه ترابزون قرار دارد به همین خاطر در بخش خدمات تور ترابزون مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد.

لیست هتل‌های ترابزون

در ادامه می‌توانید لیست هتل‌های مختلف ترابزون را مشاهده بفرمایید

هتل Sanli Hotel Hammam and Spa

هتل Maan Residence

هتل Sanli Hotel Blue

هتل Saylamlar Hotel

هتل T.S Park Otel

هتل Dunya Residence

هتل Inan Brothers Bungalow and Restaurant

هتل Konak Park Hotel

هتل Lux Brown Apart

هتل Yildiz Life Hotel

هتل Aurum Hotels Trabzon

هتل Kaya Residence Hotel

هتل Royal Comfort Hotel

هتل Livera Camping

هتل Sulduz Hotel

هتل City Port Hotel Trabzon

هتل Grand vaves

هتل Ramada Plaza by Wyndham Trabzon

هتل Blue Sea Hotel

هتل TS Gold Hotel

منبع : تور ترابزون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 68
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 449
  • بازدید سال : 1860
  • بازدید کلی : 11215
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی